دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

فهرست مطالب

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس مراقبت حرفه‌ای از دهان را برای بهبود ظاهر دهان، دندان‌ها، لثه‌ها و لبخند زیباتر ارائه می‌دهد. به طور خلاصه، دندانپزشکی عمومی بر پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان تمرکز دارد در حالی که دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس با ظاهر کلی زیبایی دندان‌های شما سروکار دارد.

کسب اطلاعات در این ارتباط می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که کدام خدمات یا دندانپزشک برای شما مناسب است. درمان های متداول در درمان متداول دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس شامل سفید کردن دندان، روکش سرامیکی، پر کردن دندان و کاشت دندان است. دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس روزبه‌روز محبوب‌ بیشتری بین مراجعان کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی پیدا می کند.

کامپوزیت دندان در تهرانپارس

کامپوزیت دندان در تهرانپارس روشی است که در آن یک رزین همرنگ دندان اعمال می‌شود و با نور خاصی سفت می‌شود و در نهایت ماده به دندان می‌چسبد تا لبخند فرد را بهبود بخشد. در میان ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های دندانپزشکی، کامپوزیت دندان در تهرانپارس می‌تواند دندان‌های شکسته یا ترک خورده را ترمیم کند، شکاف‌ها را ببندد، شکل دندان‌ها را اصلاح کند یا به عنوان جایگزین زیبایی برای پر کنده آمالگام استفاده شود.

دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس
دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس ۶

روکش دندان در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

روکش‌ دندان در تهرانپارس پوسته‌های نازک و سفارشی هستند که سطح جلویی دندان‌ها را می‌پوشانند. روکش‌هایی که به جلوی دندان‌ها چسبانده می‌شوند و رنگ، شکل، اندازه یا طول آن‌ها تغییر می‌کند، می‌توانند از سرامیکی یا زیرکونیا ساخته شوند. روکش‌ها یک رویکرد محافظه کارانه برای تغییر رنگ یا شکل دندان ارائه می‌دهند، اما این روند برگشت‌پذیر نیست.

تاج دندان در تهرانپارس

تاج دندان در تهرانپارس یک “کلاه” به شکل دندان است که روی دندان ضعیف یا آسیب دیده قرار می‌گیرد تا شکل، اندازه، استحکام یا ظاهر آن را بهبود بخشد. بیشتر روکش‌ها پنج تا ۱۵ سال عمر می‌کنند و می‌توانند از فلز، رزین یا سرامیک ساخته شوند. قبل از قرار گرفتن روکش، دندان موجود سوهان می‌خورد. سپس تاج روی آن اعمال می‌شود و دندان را به طور کامل می‌پوشاند. روکش‌ها دندان زیرین را می‌پوشانند.

کانتورینگ مینای دندان در تهرانپارس

فرم دادن به مینای دندان یا کانتورینگ دندان در تهرانپارس فرآیندی سریع و بدون درد برای فرم دادن به دندان‌های طبیعی برای بهبود ظاهر آنهاست. معمولاً برای اصلاح مشکلات کوچک مانند دندان‌های نامنظم یا دندان‌هایی که کمی بیش از حد شلوغ هستند استفاده می‌شود. شکل دادن به مینای دندان اغلب با سفید کردن، روکش‌ها یا کامپوزیت دندان ترکیب می‌شود.

ادامه مطلب
کلینیک دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه پارسیان دکتر قائمی
dr ghaemi es6
دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس ۷

ارتودنسی در تهرانپارس

ارتودنسی می‌توانند دندان‌های کج یا نامرتب را اصلاح کنند و سلامت و ظاهر لبخند هر کسی را چه بزرگسال یا کودک را بهبود بخشند. ارتودنسی با اعمال فشار ثابت در طول زمان کاری می‌کنند تا به آرامی دندان‌ها را در راستای هم قرار دهند.

دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس و بریس های نامرئی

در حالی که بریس‌های فلزی کاربرد بسیار زیادی در ارتودنسی دارند، بریس ها می‌توانند به همان اندازه که دوست دارید نامرئی باشند. براکت‌ها قسمتی از درمان ارتودنسی هستند که به هر دندان متصل می‌شوند. این براکت ها می‌توانند شفاف، همرنگ دندان یا چند رنگ باشند. حتی می‌توان آنها را به پشت دندان وصل کرد تا از دید خارج شوند. حتی بریس‌های نامرئی نیز وجود دارند که از یک سری قالب‌های شفاف و پلاستیکی استفاده می‌کنند تا به تدریج دندان‌ها را در یک راستا قرار دهند.

سفید کردن دندان در تهرانپارس

چه کسی لبخندی زیباتر را دوست ندارد؟ سیستم‌های مختلف سفیدکننده دندان، از جمله خمیردندان و دهان‌شویه، ژل‌های بدون نسخه، نوارها و مواد سفیدکننده در بازار موجود است. اما سفید کردن دندان با این روش ها برای هر کسی مناسب نیست. برای افرادی که دندان‌ها و لثه‌های سالم و ترمیم نشده دارند ایده آل است. افرادی که رنگ زرد روی دندان‌هایشان دارند، بر خلاف رنگ‌های خاکستری بهترین واکنش را به سفید کردن دندان نشان می‌دهند. با دندانپزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که آیا سفید کردن دندان برای شما مناسب است یا خیر.

پرکننده‌های کامپوزیت دندان در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

پرکردگی‌های موجود گاهی اوقات به دلیل سایش، بریدگی یا ترک خوردن نیاز به تعویض دارند. بسیاری از افراد از این فرصت استفاده می‌کنند تا پرکننده‌های آمالگام نقره‌ای خود را با کامپوزیت‌های طبیعی و همرنگ دندان جایگزین کنند. دلایل آنها ممکن است زیبایی بیشتر یا نگرانی در مورد ایمنی پرکردگی‌های آمالگام باشد که حاوی جیوه است. پرکردگی‌های کامپوزیت در تهرانپارس زودتر از پرکردگی‌های نقره‌ای در حفره‌های بزرگ‌ دندان فرسوده می‌شوند، اگرچه در حفره‌های کوچک به خوبی مقاومت می‌کنند.

تغییر شکل لثه در تهرانپارس

تغییر شکل لثه می‌تواند لبخند را که در آن دندان‌ها خیلی کوتاه به نظر می‌رسند، یا مواردی که خط لثه نامنظم به نظر می‌رسد، بهبود بخشد. مقدار کمی از بافت لثه و بافت استخوانی اضافی در صورت لزوم برداشته می‌شود و برای نمایان شدن بیشتر دندان‌ها کانتور می‌شود. این روش را می‌توان روی یک دندان یا حتی خط لثه یا چند دندان انجام داد تا یک لبخند طبیعی و زیبا نمایان شود.

ادامه مطلب
کلینیک دندانپزشکی دردشت
دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس
دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس ۸

ایمپلنت دندان در تهرانپارس

میلیون‌ها مراجعه کننده به دلیل پوسیدگی دندان، بیماری لثه یا از دست دادن دندان رنج می‌برند. برخی از بیماران ممکن است به جای روکش‌های جداگانه روی ایمپلنت خود ابزاری داشته باشند که از پروتز متحرک پشتیبانی می‌کنند.

دندان مصنوعی در تهرانپارس

دندان مصنوعی یک جایگزین متحرک برای دندان‌های از دست رفته و بافت‌های اطراف است. دو نوع دندان مصنوعی وجود دارد: کامل و جزئی. دندان مصنوعی کامل زمانی استفاده می‌شوند که تمام دندان‌ها از بین رفته باشند. در حالی که دندان مصنوعی جزئی زمانی استفاده می‌شود که برخی از دندان‌های طبیعی باقی بمانند.

بریج دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

بریج ثابت (دائمی) با قرار دادن تاج روی دندان‌ها در دو طرف دندان از دست رفته و چسباندن دندان‌های مصنوعی به آنها، جایگزین یک یا چند دندان می‌شود. زمانی که تنها در یک طرف فضای باز دندان وجود داشته باشد از پل استفاده می‌شود. بریج‌های اعمال شده دارای دندانه‌های سرامیکی هستند که توسط یک چارچوب با دندان طبیعی پشتیبانی می‌شوند.

پیوند لثه در تهرانپارس

ریشه‌های دندانی که در اثر تحلیل لثه در معرض قرار می‌گیرند ممکن است به غذا یا مایعات سرد و گرم حساس باشند و دندان‌ها را بلند جلوه دهند. تحلیل رفتن لثه می‌تواند شما را در معرض خطر ایجاد حفره روی ریشه دندان قرار دهد و ممکن است منجر به تحلیل استخوان و در نهایت از دست دادن دندان شود. پیوند بافت نرم که بافت سالم لثه را از یک قسمت دهان به قسمت دیگر منتقل می‌کند، می‌تواند تحلیل لثه و تحلیل استخوان را متوقف کند و زیبایی خط لثه را بهبود بخشد.

دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس
دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس ۹

لبخندی جدید در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

ترکیبی از تکنیک‌های دندانپزشکی زیبایی را می‌توان برای رسیدن به یک لبخند عالی استفاده کرد. در این روش لمینت و روکش‌های سرامیکی دندان‌های کج، خط لثه و سایر دندان‌های تراشیده، فرسوده و تغییر رنگ یافته را اصلاح می‌کنند. در حالی که دندانپزشکان زیبایی می‌توانند تفاوت چشمگیری در لبخند و سلامت کلی دهان فرد ایجاد کنند.

ادامه مطلب
5 مورد از علل، علائم و روش های درمان دندان قروچه چیست؟

این روش دندانپزشکی زیبایی به عنوان پر کردن غیر مستقیم نیز شناخته می‌شود که توسط یک آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته می‌شود. آنها زمانی استفاده می‌شوند که دندان دارای پوسیدگی خفیف تا متوسط ​​باشد یا ساختار دندانی کافی برای حمایت از پرکردگی نداشته باشد.

اینله و آنله در تهرانپارس

به شرط عدم آسیب به دندان، اینله مستقیماً روی سطح دندان قرار می‌گیرد. با این حال، زمانی که قسمت قابل توجهی از دندان آسیب دیده باشد، دندانپزشک شما ممکن است از یک مواد برای پوشاندن کل سطح دندان استفاده کند. اینله ها و آنله ها معمولاً در لابراتوار دندانپزشکی از کامپوزیت و سرامیک ساخته می‌شوند و با چسب به دندان‌ها متصل می‌شوند.

آنها برای تقویت دندان‌ها، بازگرداندن شکل آنها و جلوگیری از پوسیدگی بیشتر حمایت می‌کنند. کوچک‌ترین قدم می‌تواند اعتماد به نفس، عزت نفس شما را افزایش دهد و باعث شود بیشتر بخندید. با پیشرفت‌های مدرن در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس می‌توانند از اصلاح رنگ اولیه تا جایگزینی دندان‌های از دست را پوشش می دهد. شما می توانید با متخصصان کلینیک دندانپزشکی قائمی ، گزینه‌های خود را در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس بررسی کنید.

چرا دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس را انتخاب کنید؟

متخصصان دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس از طریق انتشارات، کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در مورد آخرین روش‌ها، تکنیک‌ها و محصولات ارائه می‌دهد. با انتخاب کلینیک دندانپزشکی قائمی ، مراقبت‌های حرفه‌ای دندانپزشکی را داشته باشید و به روزترین و بهترین مراقبت‌های موجود را دریافت می‌کنید.  

دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس
دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس ۱۰

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهرانپارس

پیدا کردن بهترین دندانپزشک زیبایی در تهرانپارس و واجد شرایط نیاز به بررسی دقیق دارد. مطمئن باشید با ما بهترین‌ها را کسب خواهید کرد.

در مشاوره دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس چه انتظاری دارید؟

معاینه اولیه فرصتی برای شما است تا در مورد روشی که مایل به انجام آن هستید و همچنین در مورد اینکه چه مواردی در مورد لبخند خود می پسندید و چه مواردی را دوست دارید تغییر دهید، صحبت کنید.همچنین فرصتی برای ایجاد انتظارات واقع بینانه برای درمان شما است. مشاوره های دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس معمولا شامل بررسی سوابق دندانپزشکی شما است. از آنجا که این سوابق برای ایجاد یک برنامه درمانی منحصر به فرد و دقیق که نیازهای شما را برآورده می کند اهمیت دارد، ممکن است زمان قابل توجهی برای این منظور صرف شود.

اطلاعات نویسنده

مطالب مشابه

درمان خانگی التهاب لثه
بهداشت دهان و دندان
دکتر محمد قائمی

درمان خانگی التهاب لثه

التهاب لثه نشانه‌ای از مشکلات رایج دهانی است که ممکن است باعث درد و ناراحتی ایجاد شود و به سلامت لثه‌ها آسیب برساند. روش‌های طبیعی

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

"(ضروری)" indicates required fields