کلینیک دندانپزشکی در سرسبز

کلینیک دندانپزشکی در سرسبز

فهرست مطالب

کلینیک دندانپزشکی در سرسبز

امیدواریم شما و خانواده محترمتان در سلامت کامل باشید. با خوشحالی اعلام می‌کنیم که دفتر در صورت کامل باز است و ساعات کاری عادی خود را از سر گرفته‌ایم. جامعه ما در چند ماه گذشته مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است. در حالی که بسیاری از چیزها تغییر کرده‌اند، یک چیز ثابت مانده است: تعهد ما به سلامتی شما.

کنترل عفونت همیشه اولویت اصلی برای دندانپزشکی در سرسبز بوده است و شما ممکن است این را در طول بازدید خود از مطب ما دیده باشید. فرآیندهای کنترل عفونت ما به گونه‌ای ساخته شده‌اند که هنگام دریافت مراقبت، هم ایمن و هم راحت باشد. کووید -۱۹ چالش‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند، اما ما از زمان توقف استفاده کردیم تا یاد بگیریم چگونه از بیماران و کارکنان خود به درستی محافظت کنیم.

dr ghaemi3
کلینیک دندانپزشکی در سرسبز ۴
  1. دفتر ما از قبل برای پرسیدن برخی از سؤالات غربالگری با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. وقتی در دفتر هستید دوباره از شما همان سؤالات پرسیده می‌شود. هنگام ورود به مطب از شما خواسته می‌شود که ماسک بزنید.
  2. ما ضدعفونی کننده دست داریم که هنگام ورود به مطب از شما می‌خواهیم از آن استفاده کنید. همچنین مقداری را در قسمت پذیرش و سایر مکان‌های دفتر پیدا خواهید کرد تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.
  3. قرار ملاقات‌ها به گونه‌ای مدیریت می‌شود که فاصله گذاری اجتماعی بین بیماران و کاهش زمان انتظار فراهم شود. این ممکن است به این معنی باشد که ممکن است گزینه‌های کمتری برای برنامه ریزی قرار ملاقات به شما ارائه شود. با این حال، ما قصد داریم ساعات کاری خود را افزایش دهیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از شما پذیرایی کنیم.
  4. ما زمان بیشتری را بین بیماران در نظر خواهیم گرفت تا تعداد بیماران در هر زمان در بخش پذیرش کاهش یابد.
  5. از شما می‌خواهیم در صورت امکان به تنهایی بیایید، زیرا سعی می‌کنیم تعداد بازدیدکنندگان در محوطه انتظار را به حداقل برسانیم.
ادامه مطلب
جراحی فک و صورت

کلینیک دندانپزشکی در سرسبز

در دفتر ما همچنان به سیاست‌های پاک‌سازی و ضد عفونی محیطی خود پایبند هستیم. کلینیک دندانپزشکی در سرسبز به شدت از پروتکل‌های تمیز کردن و ضدعفونی‌کردن اجباری CDC و OSHA برای تمام سطوح در مناطق درمان و پذیرش ما پیروی می‌کند. ما از ضدعفونی کننده‌های باکتریایی، ویروس کش، قارچ کش و سل استفاده می‌کنیم که برای اپراتورهای دندانپزشکی و اتاق‌های جراحی بیمارستان توصیه می‌شود.

این اقدامات احتیاطی عبارت‌اند از:

  1. بهداشت دست
  • حفاظت از موانع با تجهیزات حفاظت فردی
  • تمیز کردن و استریل کردن کلیه وسایل غیر یکبار مصرف با اولتراسونیک
dr ghaemi3 1
کلینیک دندانپزشکی در سرسبز ۵

توصیه‌های منطقه پذیرش موقت کرونا :

از هرکسی که بیمار نیست خواهش می‌کنیم در قسمت پذیرش بماند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از عفونی شدن ناحیه بالینی برای ایمنی بیماران و اعضای تیم خود اطمینان حاصل کنیم و برای انجام این کار، فقط بیماران به مناطق درمانی اسکورت خواهند شد. علاوه بر این، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در این مدت فقط بیماران را به مطب بیاورید تا سیاست‌های فاصله گذاری اجتماعی را در بخش پذیرش ما اعمال کنید. 

اگر شما یا یکی از اعضای خانواده احساس خوبی ندارید، با احترام از شما می‌خواهیم که قرار ملاقات خود را تغییر دهید.

ما طیف کاملی از خدمات دندانپزشکی را ارائه می‌دهیم

کلینیک دندانپزشکی در سرسبز مجموعه گسترده‌ای از روش‌های دندانپزشکی حرفه‌ای از جمله دندانپزشکی عمومی، ترمیمی و زیبایی را ارائه می‌دهد. چه بزرگسال، چه کودک یا فردی با نیازهای خاص، ما سخت تلاش می‌کنیم تا بازدیدهای دندانپزشکی شما را مثبت کنیم. برخی از خدماتی که ما ارائه می‌دهیم.

  1. درمان بیماری لثه
  2. دندانپزشکی زیبایی
  3. سفید کردن دندان
  4. روکش‌های چینی
  5. درمان ریشه
  6. تاج‌ها و پل‌ها
  7. ترمیم ایمپلنت دندان
  8. پروتزهای کامل و جزئی
  9. غربالگری سرطان دهان
ادامه مطلب
دندان مصنوعی کامل

 در کلینیک دندانپزشکی در سرسبز معاینات کاملی را انجام می‌دهد که شامل عکس‌برداری دیجیتالی می‌شود و به او اجازه می‌دهد هنگام بررسی یافته‌هایش، تصاویر دقیقی از دندان‌ها و لثه‌های شما به اشتراک بگذارد. دندانپزشک و پرستار ما با دقت به نگرانی‌های شما گوش می‌دهد تا بتواند مناسب‌ترین درمان را برای شرایط منحصر به فرد شما توصیه کند.

دندانپزشکی با نیازهای خاص در کلینیک دندانپزشکی در سرسبز

در کلینیک دندانپزشکی در سرسبز ما می‌دانیم که یک دستورالعمل برای همه مناسب نیست و مراقبت‌هایی را که ارائه می‌کنیم مطابق با بیمار سفارشی می‌کنیم. ما می‌دانیم که سلامت دهان و دندان شما به دلیل عوامل زیادی از جمله شرایط پیچیده پزشکی و دندانی می‌تواند تغییر کند. به همین دلیل، ما نیز درمان‌های شما را متناسب با نیازهای سلامتی خاص شما تنظیم می‌کنیم. هر اتاق عمل به اندازه‌ای بزرگ است که به راحتی صندلی‌های چرخدار و واکر را در خود جای دهد

هنگامی که به کلینیک دندانپزشکی در سرسبز مراجعه می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که بهترین خدمات دندانپزشکی پیشرفته را دریافت کنید. ما یک روش‌های پیشرفته‌تی را حفظ می‌کنیم و متعهد به ارائه مراقبت‌های بیماران خود هستیم که به رفاه کلی آنها کمک می‌کند. ترکیبی از فداکاری دندانپزشک ما، سبک ارتباط ، و تعهد او به ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی در سرسبز، چیزی است که عمل ما را متمایز می‌کند.

dr ghaemi2 1
کلینیک دندانپزشکی در سرسبز ۶

مراقبت از دندان قابل اعتماد در کلینیک دندانپزشکی در سرسبز

شما می‌توانید به تک‌تک اعضای تیم ما اعتماد کنید تا در مورد هرگونه سؤالی که دارید به شما کمک کند. چه مربوط به پوشش بیمه باشد، چه برنامه ریزی زمان ملاقات انعطاف‌پذیر یا هر جنبه‌ای از مراقبت شما، کارکنان ما صادق، دلسوز، دوستانه و مشتاق کمک هستند.

ادامه مطلب
جراحی دندان اطفال

طیف گسترده‌ای از مراقبت‌های جامع دندانی ما شامل راه‌حل‌هایی برای تقریباً هر نگرانی دندانی است. ما همچنین بیماران در هر سنی را می‌بینیم و مراقبت‌های دندانی با کیفیتی را برای همگان و در کلینیک دندانپزشکی در سرسبز ارائه می‌دهیم. دندانپزشکان ما سخت کار می‌کند تا برنامه‌های درمانی را طراحی کند که نیازهای شما را برآورده کند و در عین حال متناسب با بودجه شما باشد.

اطلاعات نویسنده

مطالب مشابه

دلایل نیاز به جراحی دندان کودکان
دندانپزشکی کودکان
دکتر محمد قائمی

دلایل نیاز به جراحی دندان کودکان

دلایل نیاز به جراحی دندان در کودکان می‌تواند شامل عوامل مختلفی باشد، از مراقبت‌های معمول تا رسیدگی به مسائل رشدی گرفته تا مداخلات اورژانسی پس

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

"(ضروری)" indicates required fields