کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس

دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس

فهرست مطالب

در کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس چه چیزی در انتظار شماست؟

کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس کلینیکی کاملاً مدرن و لوکس است که در اوایل سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس قصد دارد لبخند و دندان های محکم را در درخشش تیله های سفید استخراج شده از دریای تخصص شان ارائه دهد. ما یک برند معتبر در خدمات زیبایی دندان هستیم. ما با همکاری برندهای باکیفیت در تجهیزات فنی و مواد کار می کنیم و همیشه از به روزترین روش های درمانی پیروی می کنیم.

قائمی
کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس ۴
  1. دندانپزشکی حرفه ای
  2. رضایت بیمار
  3. کلینیک فناوری

چشم انداز کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس

کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس، همراه با دندانپزشکان متخصص و کارکنان با تجربه  که رضایت را به عنوان یک وظیفه پذیرفته اند، به سرعت در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به یک ارزش بین المللی قابل اعتماد در زیبایی و سلامت دندان هستند.

ما مفتخریم که برای سریعترین، موثرترین و تضمینی ترین لبخندهای شما اینجا هستیم. اولویت اصلی کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس این است که همیشه از به روزترین فناوری ها و روش ها در زمینه زیبایی دندان و کاشت مو پیروی کنیم.

از این رو ما از تمامی امکانات خود استفاده می کنیم تا با درمان های به روز و انجام عمل های صحیح لبخندی سالم و زیبا به شما ارائه دهیم.

ماموریت کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس

بیش از ۲۸۰۰ بیمار در تهران و در سراسر ایران ما را برای لبخندهای شاد و سالم انتخاب کردند. ما با زیبایی دندان و به ویژه خدمات طراحی دندانپزشکی هالیوود اسمایل همیشه در زمینه خود پیشگام بوده ایم.

ادامه مطلب
درمان سریع آبسه و عفونت دندان عصب کشی شده

بزرگترین هدف ما این است که دندان هایی با درخشش الماس داشته باشید که با افزودن ارزش به ظاهر شما احساس سلامتی و خوبی داشته باشید. اولویت اصلی ما تجلیل از اعتبار شما و برانگیختن إحساس خوب با لبخند شادی است که در اطراف خود منعکس می کنید.

ما همچنان با جدیدترین تجهیزات بهداشتی دندانپزشکی و امکانات راحت از شما استقبال خواهیم کرد.

چرا باید کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس را انتخاب کنم؟

 .1 جدیدترین تجهیزات تکنولوژیکی و روش های روز زیبایی دندان در کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس

ما همیشه دوست داریم یک قدم جلوتر باشیم. بنابراین، می توانید تمام امکانات رفاهی مورد نیاز خود را در امکانات و کلینیک های ما بیابید. تجهیزات تکنولوژیکی پر هزینه ما برای بی دردسرترین درمان ها در خدمت شماست.

۲. زیبایی منحصربفرد دندان و دیدگاه هنری و تخصصی در کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس

کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس همیشه مراقب است که کارهایی را که در زمینه زیبایی دندان، دندانپزشکی اوراژانسی و دندانپزشکی عمومی و دندانپزشکی ترمیمی و سایر روش های زیبایی انجام می دهیم، به گونه ای انجام دهد که گویی یک اثر هنری خلق می کنیم، نه به عنوان یک کار معمولی. دندانپزشکان ما در این زمینه بسیار متخصص و آموزش دیده هستند. از نظر بصری، جنبه های زیبایی شناختی نیز بسیار قوی و با تجربه هستند، بنابراین ما لبخندی را طراحی می کنیم که برای شما مناسب است.

dr ghaemi7
کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس ۵

۳. در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس قیمت های مناسب

اگر هزینه زیبایی زیاد است چگونه می توانیم دندان های خود را زیبا تر کنیم؟ ما فکر می کنیم که هر بیمار باید لبخندی سالم و زیبا داشته باشد. به همین دلیل است که کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس قیمت های خود را مقرون به صرفه ، اقتصادی و با کیفیت تعیین می کنیم.

ادامه مطلب
5 مورد از علل، علائم و روش های درمان دندان قروچه چیست؟

در حالی که شما می توانید حداقل با یک عمل جراحی زیبایی دندان را با استانداردهای جهانی هماهنگ کنید، می توانید در کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس به یک درمان بالاتر از حد متوسط ​​با قیمت های معقول برسید.

نوآوری هایی که کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس همیشه در آن پیشگام است.

بدون شک درست است که روش های مورد استفاده در زیبایی دندان برای مدت طولانی کلاسیک بوده اند. ما همیشه نوآوری های زیادی را توسعه داده ایم تا از رقبای خود متمایز شویم و به یک کلینیک منحصر به فرد تبدیل شویم. برخی از این نوآوری ها عبارتند از:

لبخند هالیوود در کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس

در حالی که این کار فقط با استانداردهای خاصی از قالب‌های زیبایی و مواد روکش دندان متوسط انجام می‌شود، اما بسته‌کننده دهان شما بر اساس اندازه و فرم‌ها و رنگ دندان طراحی می‌شود که به بهترین وجه متناسب با نسبت صورت شما است. به جای روکش های استاندارد، از مواد بادوام، سالم و طبیعی مانند زیرکونیوم استفاده می شود.

ایمپلنت دندان فقط در یک روز در کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس

خدمات کاشت دندان طبیعی گاهی اوقات ممکن است هفته ها طول بکشد. در کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس این مدت را به ۲ روز کاهش دادیم. پس از تشخیص و کنترل در روز اول، ایمپلنت های دندانی متشکل از مواد بادوام و سالم برای شما آماده می شود. سپس تنها در یک روز، ایمپلنت شما کاشته می شود و دندان های از دست رفته خود را به دست خواهید آورد

ادامه مطلب
درمان خانگی سفید کردن دندان
dr ghaemi6
کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس ۶

طراحی لبخند دیجیتال در کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس

در طراحی لبخند، هر بیمار می خواهد از نتیجه آن مطمئن باشد. به همین دلیل است که هنرمندان و پزشکان ما لبخندی را طراحی می کنند که به بهترین شکل برای شما مناسب است و به شما امکان می دهد قبل از درمان نتیجه را ببینید. به این ترتیب با حذف تمامی علامت سوال های بیمار و دندانپزشک می توانید با خیال راحت به درمان خود ادامه دهد.

بیماران ما که کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس را به عنوان یک کلینیک جدید با نتایج دائمی ترک کردند، حتی سال‌ها بعد نیز رضایت خود را ابراز کردند. ما با ارائه خدمات سالانه مراقبت از دهان و معاینات بهداشت دهان و دندان ، همیشه پرتلاش بوده ایم. بنابراین، ما همیشه ثبات رضایت و کیفیت را تضمین کرده ایم.

در زندگی روزمره ما لبخند و ساختار دندانی ما عامل مهمی در روابط انسانی است. بنابراین، دندانپزشکی زیبایی بخش بسیار محبوبی است. کلینیک دندانپزشکی فلکه اول تهرانپارس با ارائه تمامی نیازهای شما با جدیدترین تجهیزات تکنولوژیکی و پزشکان حرفه ای همیشه منتظر شما خواهد بود.

اطلاعات نویسنده

مطالب مشابه

دلایل نیاز به جراحی دندان کودکان
دندانپزشکی کودکان
دکتر محمد قائمی

دلایل نیاز به جراحی دندان کودکان

دلایل نیاز به جراحی دندان در کودکان می‌تواند شامل عوامل مختلفی باشد، از مراقبت‌های معمول تا رسیدگی به مسائل رشدی گرفته تا مداخلات اورژانسی پس

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

"(ضروری)" indicates required fields