کلینیک دندانپزشکی دردشت

کلینیک دندانپزشکی دردشت

فهرست مطالب

دندانپزشکان دلسوز و با تجربه در کلینیک دندانپزشکی دردشت

تعهد ما به خانواده شما در هر کاری که دندانپزشکان و کارکنان کلینیک دندانپزشکی دردشت انجام می‌دهند، از نحوه خوشامدگویی دوستانه ما هنگام تماس یا ورود به کلینیک گرفته تا روش‌های دقیق و ملایم ما برای انجام معاینات دندانپزشکی اولویت اصلی ما هست. تیم دندانپزشکان خانواده و متخصصان ما مشتاق هستند از آموزش‌های ما برای کمک به سلامت شما و عزیزانتان استفاده کنند.

کل کارکنان کلینیک دندانپزشکی دردشت به ارائه مراقبت‌های دقیق و تلاش برای جلب رضایت شما افتخار می‌کنند. ما یک محیط آرام بخش کلینیک دندانپزشکی را با امکانات رفاهی موجود ارائه می‌دهیم تا به بازدید شما کمک کند تا شما منتظر آن باشید. ما می‌توانیم به تمام سؤالات و سؤالات شما در مورد روش‌هایی که باید انتخاب کنید پاسخ دهیم. هنگامی که از کلینیک دندانپزشکی در دردشت ما بازدید می‌کنید، تیم با استعداد ما متشکل از دندانپزشکان و کارکنان مراقبت از سلامت دندان شما مراقبت می‌کنند تا بتوانید روی لبخند زیبای خود تمرکز کنید!

dr ghaemi2
کلینیک دندانپزشکی دردشت ۴

ما طیف وسیعی از خدمات دندانپزشکی، از معاینات منظم دندانپزشکی تا دندانپزشکی اورژانسی را ارائه می‌دهیم. دندانپزشکان ماسال‌ها تجربه دارند حتی در انجام پیچیده‌ترین روش‌ها به طور مؤثر و در عین حال حداقل درد و ناراحتی را برای بیماران خود تضمین می‌کنند. چه نیاز به درمان ریشه یا سایر روش‌هایی که نیاز به آرام‌بخشی دارند ما همه‌ی آن را به عهده می‌گیریم.

ما می‌توانیم مراقبت‌های جامع دندانی را با قیمت‌های منصفانه به شما ارائه دهیم. ما همچنین در انجام روش‌های دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی توانمند هستیم. در طول سال‌ها خدمت رسانی به مشتریان در سراسر تهران، ما توانسته‌ایم خود را به عنوان مطب دندانپزشکی مورد اعتماد معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط کلینیک دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلب
دندان مصنوعی کامل

ما برای بازخورد شما ارزش قائل هستیم.

کلینیک دندانپزشکی دردشت تمامی درمان‌های ما را به طور کامل تضمین می‌کند. مهم نیست در کجای تهران هستید از تجربه خود با ما لذت ببرید و دریغ نکنید که اگر کاری برای بهبود خدمات خود می‌توانیم انجام دهیم به ما اطلاع دهید.

وقتی صحبت از اورژانس‌های دندانپزشکی می‌شود، زمان اهمیت زیادی دارد. اقدام به موقع می‌تواند به شما کمک کند تا دندان خود را از هر گونه آسیب دایمی نجات دهید. ما در کلینیک دندانپزشکی دردشت می‌توانیم انواع اورژانس‌های دندانپزشکی را پذیرا باشیم. ما می‌توانیم بی درنگ قرارهای همان روز را برای شما فراهم کنیم. چه نیاز به ترمیم دندان‌شکسته یا آسیب‌دیده داشته باشید و چه دندانی کاملاً از بین رفته باشد، ما می‌توانیم بدون هیچ تأخیری درمان‌های کاملی را برای شما ارائه دهیم. برای رزرو نوبت امروز با ما تماس بگیرید.

با کلینیک دندانپزشکی در دردشت آشنا شوید.

هزینه عادلانه هزینه‌ای است که ما نهایت دقت، مهارت و قضاوت خود را برای آن به کار خواهیم بست و بیمار با سپاس و قدردانی پرداخت خواهد کرد.

هدف کلینیک دندانپزشکی در دردشت این است:

برای کمک به دستیابی به بالاترین سطح رفاه که شخصاً مناسب است.

به طور مستمر برای تعالی در خدمات شخصی و حرفه‌ای خود تلاش کنیم.

برای انجام این کار با بالاترین درجه مراقبت، مهربانی و آسایش و در نتیجه بالا بردن کیفیت زندگی مردم و زندگی خودمان است.

dr ghaemi3
کلینیک دندانپزشکی دردشت ۵

خدمات دندانپزشکی عمومی، ترمیمی و زیبایی در دردشت

دندانپزشکان و متخصصین دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دردشت خدمات متنوعی از جمله دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، جراحی دهان و درمان پریودنتیک و ارتودنسی را به بیماران منطقه ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات جامع موجود کارکنان ما خوشحال خواهند شد که به سؤالات شما پاسخ دهند و به شما کمک کنند تا تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرید که هم سلامت دهان و هم سلامت و سلامت کلی شما را ارتقا می‌دهد.

ادامه مطلب
مشکل سلامتی که با ارتودنسی قابل درمان است

خدمات دندانپزشکی عمومی در دردشت

لبخند شما بهترین ویژگی شماست. نه تنها در زندگی شما بلکه در زندگی اطرافیانتان نیز شادی ایجاد می‌کند. اینجا در کلینیک دندانپزشکی دردشت، ما متعهد به حفظ و محافظت از لبخند شما هستیم. برای انجام این کار، ما طیف گسترده‌ای از خدمات دندانپزشکی عمومی، از جمله روکش، بریج، درمان ریشه، کشیدن دندان و موارد دیگر را ارائه می‌دهیم.

خدمات دندانپزشکی عمومی ما بر پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان انواع بیماری‌های دندانی و حفره‌های دهان تمرکز دارد. دندانپزشکی عمومی همچنین به حفظ عملکرد و ظاهر دندان‌ها می‌پردازد. بیماری‌ها و ناهنجاری‌های دهان می‌تواند نشانه آشکاری از بیماری‌های دیگر باشد. یک دندانپزشک عمومی ممکن است تصمیم بگیرد که بیماران را برای ارزیابی یا درمان بیشتر به پزشک معین خود ارجاع دهد.

در ادامه برخی از بسیاری از راه‌حل‌های دندانپزشکی عمومی ارائه شده است:

پرکردن‌ها: اگر حفره دارید، دندانپزشک شما اقدام به برداشتن قسمت پوسیده دندان می‌کند و سپس آن ناحیه را با یک ماده کامپوزیت دندان مانند که می‌تواند از نقره، طلا، چینی یا آمالگام ساخته شود، پر می‌کند. همچنین می‌توان از پرکننده‌ها برای پر کردن شکاف دندان‌های ترک‌خورده یا شکسته استفاده کرد.

dr ghaemi4
کلینیک دندانپزشکی دردشت ۶

تاج دندان: روکش دندانی به عنوان یک “کلاه” شکل دندان تعریف می‌شود که روی دندان قرار می‌گیرد باهدف پوشاندن دندان و بازیابی اندازه، شکل، استحکام اولیه و بهبود بیشتر ظاهر کلی آن.

بریج: همان‌طور که از نام آن پیداست، بریج‌های دندانی به معنای واقعی کلمه فاصله بین یک یا چند دندان از دست رفته را پر می‌کنند. یک بریج از دو یا چند روکش یا کلاهک برای دندان‌های دو طرف فضا تشکیل شده است.

ادامه مطلب
جراحی ارتوگناتیک انقلابی در ساختار صورت

ایمپلنت‌ دندان : ایمپلنت دندانی به عنوان یک فیکسچر جراحی تعریف می‌شود که در استخوان فک قرار می‌گیرد و همین امر امکان ادغام با استخوان را در عرض چند ماه فراهم می‌کند.

درمان ریشه: درمان ریشه برای ازبین‌بردن باکتری‌ها از کانال ریشه آلوده انجام می‌شود. این درمان به جلوگیری از پوسیدگی یا عفونت در دندان کمک می‌کند.

ارتودنسی: ارتودنسی شاخه‌ای از دندانپزشکی است که به پیشگیری، تشخیص و درمان فک‌ها و دندان‌های نامناسب و همچنین الگوهای بایت نامرتب می‌پردازد.

کشیدن دندان: کشیدن دندان به برداشتن دندان پوسیده یا عفونی از حفره دندان اشاره دارد. دندانپزشکان مجرب ما بیهوشی را برای به حداقل رساندن درد ارائه می‌دهند.

کشیدن دندان عقل: دندان عقل می‌تواند فضای بیشتری را نسبت به معمول اشغال کند و بر بایت شما تأثیر بگذارد. اگر باعث درد یا پوسیدگی غیرضروری برای شما شد، خوشحال می‌شویم آن را حذف کنیم.

اطلاعات نویسنده

مطالب مشابه

دلایل نیاز به جراحی دندان کودکان
دندانپزشکی کودکان
دکتر محمد قائمی

دلایل نیاز به جراحی دندان کودکان

دلایل نیاز به جراحی دندان در کودکان می‌تواند شامل عوامل مختلفی باشد، از مراقبت‌های معمول تا رسیدگی به مسائل رشدی گرفته تا مداخلات اورژانسی پس

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

"(ضروری)" indicates required fields